piątek, 10 maja 2013

Morski klimat

Długi weekend za nami, niektórzy już zapomnieli, że taki był niedawno ;-). Mnie zostało w głowie mnóstwo inspiracji morskich, dlatego pokażę wam dziś mieszkanie zaprojektowane przy przystani i w kolorach takich, że oczarowały mnie od samego początku – np w jasnym odcieniu bakłażanowym narzuta na łózko, plamy żółtego, ciemna oliwka, brązy, pomarańcze.
Przez projektantkę Karen Akers nazwane Man Cave, ale ja uważam, że to mogłoby być prawie idealne lokum dla mnie, bo zmieniłabym tylko podłogę z płytek na drewnianą w sypialni czy salonie.
Ten widok z tarasu zapiera dech, można by tam w nieskończoność siedzieć, gapić się, czytać książki, pić lemoniadę... Marzenie!
Ciekawa jestem jak wygląda łazienka i kuchnia, bo brak szczegółowych zdjęć, niemniej jednak z wielką przyjemnością patrzę na to uspokajające wnętrze, bo po raz pierwszy to nie skandynawski styl tak mnie zachwyca. 
Podoba mi się to!









znalezione przez desiretoinspire

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz